Monday, November 12, 2012

cendawan, cili, tomato dll.....

Beg terbaru dan tuala kecil souvenir daripada Maggi. Seperti biasa, kenalah beli produk Maggi baru boleh dapatkan souvenir ni, cuma....bila beli sekian-sekian produk baru boleh dapat beg, dan beli sekian-sekian yang lain pula baru boleh dapat tuala, itu pun sehelai saja. Namun memandangkan hari pun dah lewat petang, kena pula hari terakhir promosi, hehehe... senang cerita Cik Amoi pun macam dah masuk mode nak balik je, maka taktik senyum lebih  pun bermulalah. Hasilnya....pembelian minimum dengan souvenir maksimum. Tq.....






3 comments:

iaryylr said...

ya begitulah penangan senyuman dan penangan nak balik kerja, syabas bro! hari tu ada kat sini tapi cuma beg tanpa tuala :)

fairus said...

HAHAHA.. TERBAIK.. ENCIK NI PUN MESTI HENDSOME ORANGNYA KALAU TAK MASAKAN AAMOI TU BERI LEBIH.. :)

Spallan said...

iaryylr...betul tu bro, kat-kata hikmat "...dah nak balik ni, kasi clear semua", hehehe

fairus...handsome takda, manisss ada, hahaha