Tuesday, September 11, 2012

...buat cicah ayaq milo (yang banyak tu)

Sedang aku berjalan kat kedai hijaukuning, ternampak aku akan beg ni disusun ala menggunung tingginya. Aku pun capai la satu, saja nak tengok apakabendanya. Ingatkan beg kosong, rupanya didalam beg penuh dengan bermacam-macam biskut macam kat bawah tu. Dan di celah-celah biskut tu ada pula sebutir mangkuk berlogo Lee Biscuits buatan Claytan. Hmmm... memandangkan lama juga aku tak menjalankan kerja-kerja kumpul souvenir ni, dan biskut kat rumah pun dah ala-ala nak pupus, maka inilah dia peluang terbaik untuk "menyelam sambil minum air". Jadi, aku pun beli set biskut ni dan dapat le souvenir beg dan juga mangkuk tu.....hehehe.







4 comments:

cikpuding said...

chomelnya beg diaaaa....

Spallan said...

yeahhh...kiuttt miuttt

nikths said...

wah ! terbaik bro.3 dalam sati tu.Biskut dapat makan,dapat lagi beg dan mangkuk.syabas.

Spallan said...

nikths...yeahhh, hantam tiga sekali gus hahaha