Wednesday, October 31, 2012

cuba simpan lidah tu...

Masa kotak ni berada di rak,
nampak macam biasa saja...


Lepas tu baru aku perasan akan tingkap kenit pada kotak. Eh apekebendenya tu.... hehehe. Ada free fridge magnet rupanya. 


Bagus juga diorang buat cara ni, boleh pilih yang mana satu kita mahu. Kalau nak cukupkan set pun senang, taklah dapat fridge magnet yang sama.


...bahagian belakang kotak yang menunjukkan apa ada dalam kotak (fridge magnet tu ada sebiji saja...hehehe).


Dalam sebungkus ada sepuluh batang wafer bercokelat ni. Tak susah nak cari geng tolong perabih...


Dan inilah dia set fridge magnet yang di tawarkan. Ada empat keping semuanya...complete.






2 comments:

fairus said...

ADA MAGNET.. KENA CARI NI..

iaryylr said...

kat sini belum ada, tapi bekas kit kat macam bekas milo tu dah keluar kat sini :)