Monday, July 8, 2013

last chako makan waktu siang...?

Nampak gayanya aku dah tak mampu nak buat satu entry satu hari macam dulu-dulu... Mungkin disebabkan faktor usia yang menjadikan aku cepat letih, atau mungkin berblog ni dah kurang peminatnya (lebih mudah meng-instagram dan meng-twitter...agaknya), mungkin juga kerana kesuntukan masa kerana melayan kerja-kerja harian yang makin menimbun, atau mungkin saja aku ni dah kekurangan idea apa yang nak dimasukkan ke dalam blog aku yang tak seberapa ini.....hmmm. Tapi takpa, selagi terdaya, aku akan terus mengambil gambar, taruh label, meng-adjust saiz, save-in-web-format, menulis dan masukkan ke dalam blog ...dah masuk kotak. Apa-apa hal.....kita layan aiskrim dulu.



Aiskrim Haagen-Dazs.....memang sedappp. Lebih bertambah nikmatnya bila dikongsi bersama dengan ahli keluarga di hujung minggu. Yang tudungnya lain sikit warnanya tu, adalah keluaran terbaru, perisa baru dan terkini yang sedang di promosi.


Tetapi...seperti biasalah, bila aku beli sesuatu, mestilah ada udang di sebalik batu, mestilah ada souvenir di sebalik pembeliannya, dan souvenir kali ini didatangkan siap dalam kotak ber-handle ala reben....



Jengok sikit isinya...


oh.....beruang rupanya.


Siap pakai t-shirt Haagen-Dazs lagi...


...aku sendiri pun takda t-shirt macam ni, hahaha.




2 comments:

gostansikit said...

Your blog influences a lot of people, yes, maybe instagramming n twittering is easier, but if you love doing what you do ( udang di sebalik batu haha) carry on. When we get older, we need something 2 look forward to even when d response doesn't seem good. We should do it for ourselves yes ? Cantik box teddy bear Haagen Dazs by the way

Spallan said...

Well, I guess you're right, spot on. This is what I like doing, and I definitely don't know when I'm gonna call it quits. Bak kata Sheryl Crow, "...if it makes you happy, it can't be that bad". Hahaha...nampak gayanya, kena lah terus berblogging sampai le keluar akta kata nak ada blog kena bayar dan perlu ada lesen. :)