Friday, June 28, 2013

...puasa belum start

Setelah membaca mengenai set bekas KitKat ni di blog Gostan Sikit, aku pun menunggu juga kemunculannya di pasaraya-pasaraya Lembah Kelang. Tunggu punya tunggu, belum sempat aku nak beli.....satu hari tu adik aku telefon dan bertanya samada aku dah ada set ni ka belum. Sudah tentu aku jawab belum. Mendengarkan jawapan aku, adik aku tu pun belilah satu complete set dan hadiahkan kat aku (bekas je, KitKat-nya dia simpan...hahaha). Terima kasih.....







Empat warna penutup yang berbeza
dengan motif ketupat...


...dan dua pilihan warna pada bekasnya.


Dan kesemuanya terdapat
logo KitKat pada bahagian tepi.



Ini pula kotaknya...





...dan iklannya.




5 comments:

Salmi Khairil said...

cantiknya..warna warni..

gostansikit said...

Wahaha ! Susunan foto yg sungguh teramat & sgt cantik ! Kotak pun dpt ? Hebat...hebat....=)

Spallan said...

Salmi Khairil...memang lawa ni,hehehe

Goh LinLin...tq...tq...sampai kotak pun simpan, hahaha

Mun Kit Tee said...

Saya pun belum dapat iklan Raya lagi...... petang tadi saya gi mini market nak minta bunting lama Tahun Baru Cina yang sudah terputus, tak sangka diaorang tak bagi...

nikths said...

syabas bro.sekali tembak terus dapat semua kecuali coklat.tahniah!

Gelas Sunquick 2013 dah dapat bro?Lawa bro...