Wednesday, June 5, 2013

kumpulan merah...kumpulan biru...tinggal 30 minit sahaja

Pada hujung minggu yang lepas, seperti biasalah aku pi meronda kat kedai biruputih untuk berbelanja barang dapur. Dan yang menarik minat aku.....sos tiram cap panda keluaran Lee Kum Kee, dengan dutanya Chef Wan.



Ini dia kad yang tergantung pada botol sos tiram,
ada resepi untuk memasak Pasta Penne Anika Rasa.



Tapi, tujuan utama aku beli sos tiram tu (errr...sos tiram kat rumah pun memang dah nak habis ya), adalah untuk mendapatkan buku resepi ni. Bila nak cuba...itu belakang kira, hahaha.


Resepi-resepi yang ada...

Udang Sri Wangi



Bebola Daging Masam dan Manis



Ketam Masak Sos Mangga



Siakap Teriyaki



Ayam Masak Tauchu



Tom Yam Bee Hoon Goreng



Sambal Goreng Kacang Bendi



Ayam Masak Hitam Manis



Makanan Laut Goreng Bersama Selasih




5 comments:

shootbirdhero said...

Sila jemput ya.....Haha

Kit_LiuBei_97 said...

Menariknya... ingat ada bahasa Cina(Lee Kum Kee kan!?).....

Spallan said...

shootbirdhero...yeahhh, pileh...pileh...semua sedapp

Kit_LiuBei_97...mungkin ada versi bahasa Cina, tapi yang ini versi Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris

Goh LinLin said...

Pandai Chef wan pilih nama resipi, baca tajuk jer terus nak gigit buku ...haha

Spallan said...

hahaha...teegok gambaq pun boleh meleleh. patut masa promo tu siap bawa makanan ni semua kasi test...hahaha