Monday, June 10, 2013

...betul ka ni?

Entri agak simple hari ni. Bukan pasal souvenir  tetapi sesuatu yang dijual pada harga yang pada zaman serba moden dan canggih ini boleh dianggap mustahil kalau nak jumpa di pasaraya-pasaraya tempatan. Dengan hanya sekupang, anda boleh pilih samada nak beli Pasta Ececi, Polenta Alla Trentina atau pun Polenta Gorgonzola. Ahaaa...menarik bukan? Janji tahu apakebendanya dan macamana nak memasaknya, kira on. Bayangkan kalau bawa sepuluh ringgit, boleh bawa balik seratus bungkus.....pergghhh. Berbaloi-baloi...


4 comments:

Kit_LiuBei_97 said...

Apa nak saya katakan dah ternyata dalam tajuk post ni......

Spallan said...

hahaha...memang itulah harga yang ditawarkan, macam tak percaya je bila tengok

shootbirdhero said...

Kedai hijau kuning ke? Mungkin buat clearance stok. Cuba lihat tarikh luput.

Spallan said...

...atau mungkin produk kurang popular, hehehe.