Sunday, January 19, 2014

Hello...How Are you

Salam & Selamat Sejahtera...

Wow...last entry 19 Nov 2013, dan hari ni, 19 Jan 2014, sudah dua bulan lamanya aku tak ke udara. Hahaha...aku tak ke mana-mana pun, masih lagi di bumi Malaysia ni cuma mengambil sedikit masa untuk berada di luar alam maya. Mengambil sedikit masa untuk...rileks.

Boleh tahan lama juga aku ni tak berblogging. Macamana pun hobi mengumpul tetap berjalan, cuma tidaklah serancak dahulu. Keghairahan itu masih ada tapi agak toned down sikit. Bila nampak saja sesuatu yang menarik instinct untuk meng-kolek secara otomatis akan kick-in namun sekarang dah macam ada kuasa lain yang menepis dan mengawal naluri untuk mengumpul tu, hinggakan degupan jantung yang tadinya laju, boleh slow balik, dan fikiran kembali normal dan focussed. Hahaha...aku pun tak tahulah apa yang tulis ni. Mungkin sebab break terlalu lama. Dah lah...ini dia iklan Cadbury, iklan yang diselit-selit pada rak. aku dapat ni masa promo time Krismas hari tu. Kira complete set la ni. Layannn...





5 comments:

gostansikit said...

It happens. Nice to see you writing again :)

Mun Kit Tee said...

Selamat kembali teman!!!

Dapat iklan-iklan yang best ke semasa tempoh 'rehat' itu!?

Spallan said...

Goh LinLin
Hi. Thanks, makes it worthwhile coming back... :)

Mun Kit Tee
...adaaa, nanti saya pos

Iaryylr said...

ha ha ha! selamat kembali Bro, ada masanya kita perlu rilek dan menumpukan pekara lain, walau bagaimanapun cuma rilek berblog, tapi hati tetap kolek juga.

Spallan said...

yeahhh...tq bro Iaryylr. rilek berblog tapi meng-kolek tetap berjalan, haha