Thursday, November 12, 2009

Tiket Bas SriJaya

Ni dia tiket bas SriJaya yang digunakan dulu. Macam-macam harga dan macam-macam warna. Yang aku ada setakat $1.00 saja, tak tau la kot ada lebih dari rege tu....

5 comments:

blurguyz79 said...

akhirnya daoat juga aku tgk tiket2 lama.

jakionline said...

jln semarak-chow kit 1977-1981.. laluan bas sri jaya aku. tiket bas mini pun patut simpan dari dulu.. hehe

Spallan said...

tu lah dia, macam-macam tiket aku simpan. kalau nak dipikir, aku pun tak tahu kenapa dan macam mana aku boleh simpan tiket2 tu semua, yang aku tahu aku bersyukur aku simpan semua tu dan dapat share dengan geng2 sekelian....

adammor said...

cool..aku dulu selalu naik no255..tahun1990..semarak ke lembah keramat..30sen je

Latifah said...

Superb! Terus teringat zaman kanak-kanak penuh hingusan dulu. :D :D :D