Thursday, April 21, 2011

"Encik nak...?" edisi petang

...sambung sikit cerita pagi tadi. Setelah mendapat souvenir beg Milo tu, aku pun meneruskan perjalanan aku masuk ke pasaraya hijaukuning. Ambil itu, belek ini, tengok itu, beli ini, akhirnya selesai shopping aku yang tak seberapa ini. Tapi sebelum balik aku kenalah singgah kaunter khidmat pelanggan sekali lagi, kali ini sebab nak claim souvenir Quaker mug yang baru.


Sewaktu si Gadis bertugas (si Gadis yang sama) pergi mendapatkan mug tersebut, sekali lagi aku dok layan tengok rak-rak yang penuh dengan souvenir anika jenama. Kali ini terperasan la pula akan barisan kemas kotak-kotak putih di bahagian bawah rak. Apabila kemusykilan menguasai diri, sekali lagi aku bertanya kepada si Gadis bertugas, apakah gerangan souvenir yang berada di dalam kotak putih tu. Dia pun mengambil satu untuk aku tengok-tengok. Dalam aku dok tengah membelek barangan tu, sekali lagi kedengaran suara si Gadis bertugas dengan ayat yang sama seperti aku mula-mula singgah ke kaunter itu tadi, "Encik nak?... Ambillah". Kecik tapak tangan, nyiru ditadahkan...terima kasih daun keladi.


...souvenir misteri didalam kotak putih, Mug AgroMas Kopi PraCampur dengan Gano 4dalam1









1 comment:

nikths said...

wah cantik la bro..gambar penuh keliling mug.Ini rezeki orang muka tak malu...he he he..syabas bro..
tempat saya banyak juga mug yg lepas promosi terletak kat rak tapi mek kaunter tak mesra alam nak bagi,takut kena buang kerja kot.