Wednesday, August 10, 2011

jom main buaian...

Pastinya ramai para collector budiman dah ada gelas Ovaltine yang macam ni, tapi bagi aku, yang ini baru saja masuk koleksi dalam dua minggu yang lepas. Sebab asyik dok melayan milo je seminggu dua ni, bila terjumpa gelas Ovaltine ni kat Memory Lane aku pun sambarlah dua biji buat souvenir. Agak-agak bilakah tahun keluaran gelas nih...












2 comments:

iaryylr said...

ini lama punya bro, Syabas, saya pun tak ada lagi! he he he!

Spallan said...

sikit hari lagi ada la tu.....hehehe