Tuesday, September 27, 2011

awas, ada raksasa...

Kalau nak diikutkan, Mamee ni dah bagi macam-macam jenis souvenir sebelum ini, tapi yang ini baru aku ter-minat nak angkat. Maka belilah aku sebungkus dua dengan harapan nak dapat complete set tiga fridge magnet seperti dalam gambar tu. Namun bila dibuka kat rumah, rupanya dua fridge magnet daripada seperti dalam gambar tu aku dapat, dan aku ada dua lagi yang takda pun dalam gambar tu. Aduuuh, sebenarnya ada berapa dalam set nih.....?








2 comments:

iaryylr said...

biasanya lebih 10! belum ada lagi kat sini, syabas Bro!

Spallan said...

kalau lebih 10, saya surrender la bro..... tak larat nak makan mamee, hihihi