Wednesday, February 22, 2012

ang pow takda, ini ada...

Set decor Coca Cola dan F&N yang boleh digantung bagi menceriakan lagi suasana sewaktu musim perayaan. Sebenarnya set ini adalah sebahagian daripada prop promo (yang besar) yang banyak terdapat di pasaraya tempatan sempena perayaan Tahun Baru Cina bulan lepas. Setelah tamat tempoh promonya, ambil sajalah buat souvenir...






4 comments:

fairus said...

INI MISAI KE TANGLUNG..? ;)

iaryylr said...

kat sini payah sikit, cepat lesap atau payah nak angkut

Koleksi Aku Punyer!!! said...

cantik bnda ni sebenarnya...aritu ada jugak tgk kt pasaraya...cuba nak cabut tp tk dapat..dia ikat ketat sangat...kah3...nak minta segan sebab promo lom abis lagi...pastu g plak...nekad je nak mintak...rupa2 nya dah lesap...mungkin diaorg dah amik semula atau ada org lain dah rembat dulu...he3...

Kit_LiuBei_97 said...

ni pun dapat...... tak dapat seluruh rak kadbod tu ke!? haha...

fairus : ni tanglung kadbod (... tanglung 2D la) yang tergantung pada rak kadbod semasa Tahun Baru Cina...