Wednesday, February 8, 2012

gambaq keliling...

Hari tu aku pernah posting pasal mug ni tapi cuma yang ada logo Mickey Mouse saja (sila klik sini). Kali ini aku dah complete-kan setnya. Yang tak dapat hanya iklan kadbodnya seperti di bawah ini saja.....hahaha.

iklannya...


ubat giginya...


promonya...



Mickey Mouse





Minnie Mouse





Donald Duck





Daisy Duck





4 comments:

iaryylr said...

saya baget dah habis, ha ha ha ha! :)

fairus said...

PERGH... BANYAK TU.. NI NAMANAYA SAPU KELILING..

Koleksi Aku Punyer!!! said...

terbaikkk la bro..iklan kadbod pon leh wat koleksi gak ke bro???aku budak baru belajar la bro...hu3

Koleksi Aku Punyer!!! said...

klu betol2 nak sudu tuh..emel kat sini bro..poknik81@gmail.com...sementara stok masih ada aku boleh tolong belikan tanpa mengambil sebarang untung...sebab aku ni bukan kaki meniaga pon...klu meniaga pon boleh rugi..sebab mudah kesian kt org...x leh jadi businesman woo...ha3