Wednesday, August 21, 2013

...boh sajaaa

Kalau yang ni, dah terang-terang souvenirnya terpampang depan mata, dan atas sebab itu jugalah aku beli teh ni pun...hahaha. Tapi sebenarnya teh di rumah pun dah nak habis jadi, bertambah kukuhlah alasan untuk aku beli teh Boh ni, walau pun pada kebiasaannya aku minum teh jenama lain...aaaah, itu bisa diatur Pak.


Apa-apa hal, kita layan kotak teh Boh ni dulu.
Nampak gayanya dah design baru sekarang...


Dah tak macam yang dulu-dulu....biasssa saja. Design kali ni nampak lebih menarik dan siap ada logo Boh Saya Sayang Malaysia...


...dan ehem,
ada tulisan "bekas percuma"...hehehe.


Dan inilah dia bekas souvenirnya. Sebenarnya didatangkan dalam dua warna, warna hijau dan yang ini, tapi sengaja aku pilih yang ini dulu sebab warna teh Boh kan...? Kalau nak tengok yang satu lagi, tunggulah aku habis seratus uncang ni dulu baru boleh cerita....


Diceriakan dengan corak bunga api, KLCC dan bangunan-bangunan pencakar langit yang tak dikenali...


...dan pada penutupnya,
ada corak embossed dua helai daun teh.....kot.


3 comments:

yuzlina said...

beli kt mana dapat bekas ni? smlm gi kedai 99 takde pun..

Spallan said...

yang ni beli kat aeon big. baru lagi ni, masih ada... ;-)

yuzlina said...

ooh..ok..thanks..comel bekas tu..tu yg nak cari.