Thursday, August 22, 2013

tak boleh ambil ni.....

Memandangkan bulan Ramadhan sudah pun berlalu, dan bulan Syawal pula mula menghampiri minggu ketiga maka iklan-iklan khas sempena Ramadhan pun dah kira expired la. Jadi, sebelum iklan-iklan ni di humban kat luar (walau pun selalunya dikatakan supplier akan ambil balik...), aku sempatlah selamatkan barang sebiji dua iklan-iklan ni buat kenang-kenangan. Maka inilah dia iklan kadbod Milo "Bersahur Sekeluarga untuk Tenaga Berlanjutan"...


Agak besar juga iklan Milo ni.
Kira penuhlah troli aku...hahaha.


Memaparkan gambar yang sama,
depan dan belakang...


...macam pernah ku lihat mug tu,
tapi di mana ya.


motto baru...?


Dan ini pula iklan yang digantung pada rak, yang hampir sama panjang dengan iklan kadbod di atas...


...walau pun berpuasa,
adik ni masih mampu bermain bolasepak.




4 comments:

iaryylr said...

panas bro! panas melihatnya... arghhhh!

Spallan said...

panasss...panassss...hehehe

Mun Kit Tee said...

wahhh... dapat juga... syabas!!! Nampaknya iklan kadbod Milo ni lebih besar daripada F&N/100PLUS punya......

Pete Waltz said...

Mug tu sama seperti 1 mug lipton yg aq ade,hanya livery lain