Tuesday, August 27, 2013

kalau penuh.....tak larat nak angkat

Dari atas nampak macam kotak biasa...


...dari tepi,
barulah nampak logo kegemaran sukaramai.


Tapi, nak kata ini kotak,
macam tak kena pula...tray la kot.
Boleh ka...?


Kalau di pasaraya-pasaraya, botol-botol Coca Cola satu setengah liter akan disusun rapi di dalamnya dan di susun bertingkat-tingkat.


Kalau botolnya pun dah plastik, crate-nya yang dulunya daripada kayu, dah ke plastik dan yang terkini guna kadbod je. 


Mungkin sebab lebih murah dari segi kos. Kalau rosak kasi buang saja. Tak perlu basuh dan zero-maintenance.


Jadi, sebelum rosak dan dibuang.
Meh aku simpan satu buat souvenir...


...thank you.


4 comments:

fairus said...

TERBAIK BANG.. HEHE, LAMA TAK SINGGAH SINI.

Iaryylr yylriar said...

syabas, ada nampak tapi x amik skrg dah tak ada wa ka ka :)

Iaryylr yylriar said...

oh ya bro dah dapatkan batman milo choco krunch tu ke?

Spallan said...

fairus...terima kasih :)

Iaryylr yylriar...adat bro, sekali jumpa kena terus angkat. tapi takpa, kadang-kadang dia mari lagi, sapuuu... pasal batman tu, baru je nampak hari tu, kena usahakan tu. tq bro... :)