Monday, August 19, 2013

...rilek laaa

Sewaktu meronda di pasaraya hujung minggu yang baru lepas ni, terjumpalah aku akan cokelat KiKat yang dibungkus sebegini rupa...


Agak keras juga bila di pegang, dan sekali pandang memang tak perasan apa isinya. Apa taknya, nampak warna macam sama je...


Namun setelah diteliti,
laaa...kat dalam ada tray KitKat rupanya.


Memandangkan harga yang biasanya dalam belasan ringgit dah turun bawah sikiiiiit daripada lapan ringgit, maka aku pun belilah tiga bungkus...


...hahaha, saja beli lebih buat simpan.


8 comments:

iaryylr said...

TQ Bro, nanti gaji nak kena sambar juga nanti :) !

Spallan said...

pastikan bro...cunnn nih :)

Goh LinLin said...

I nak !

Spallan said...

Boleh, boleh...hehehe

ummie_mirahaziq said...

kat mana leh dpt kit kat cmni..ritu cri kat maidin tak jumpa pun

geng_otai13 said...

alhamdulillah..dah dapat pun tray kit kat kat aeon...thanks bro spallan...

Spallan said...

oraittt bro geng_otai13, syabazzz

Spallan said...

ummie_mirahaziq...mungkin promo ni di aeon saja, sebab di giant pun takda juga