Monday, October 7, 2013

ku lihat.....hijauuuu

Jalan-jalan hujung minggu, pastinya akan membuahkan hasil (dan mengempiskan isi kandung dompet). Mana taknya, hanya pada hujung minggu sahaja kita akan terserempak dengan acara-acara seperti di bawah ni. Bila dah nampak, pasti nak tengok dekat-dekat. Bila dah dekat, terus lah melekat, dan kesudahannya mestilah...angkat.



Haaa.....jadi, benda yang aku angkat hari tu adalah pek Milo kotak ni. Bukan satu pek tapi dua pek. Satu pek ada enam, maka dua pek ada la duabelas Milo kotak ni...


Tapi angkat bukan sebarang angkat, ini angkat, penuh dengan hasrat. Hahaha...kalau dah sampai dua pek belinya mesti ada tujuannya ya tak? Yeahhh, ganjarannya adalah, dengan membeli dua pek tadi tu maka aku dapat le set alatulis Milo ni...


Satu set yang lengkap, ada pensil, pengasah pensil, getah pemadam, klip dan kotak pensil .


Ok apaaaaa.......hehehe.


3 comments:

Goh LinLin said...

That's a brand new mascot which if I x silap x pernah associated with the Milo brand. Quite an important milestone for the Milo premium collector

Spallan said...

yup. itu mascot untuk milo kotak, sering muncul di mana milo kotak di promosikan

Iaryylr yylriar said...

aduh! milo lagi! syabas! yehaaa! , adakalanya dompet kering tetapi semangat pasti punya jalan penlesaiannya :)