Monday, October 21, 2013

mau tak mau...?

Kadang-kadang, bila hendak membeli sesuatu, ada satu perkataan yang boleh meng-confirm-kan pembelian. PERCUMA...


Tapi macamana pun, PERLU mesti didahulukan daripada HENDAK. Jadi, memandangkan aku memang PERLU beli creamer ni sebab kat rumah dah nak habis dan aku pun HENDAK souvenir-nya yang disebelah tu, jadi aku pun belilah...hahaha.


Maka, inilah dia kanister plastik Coffee-mate...






5 comments:

Goh LinLin said...

Dilemma meng-shopping bila tersangkut dgn habuan yg freeeeee XD

Spallan said...

yeahhh....mau ka tak mau?. nak beli ka tak nak beli? amik sekarang ka, amik nanti? lagi teruk bila....nak beli satu ka dua, ka empat terusss? hahaha...pengsannn.

Iaryylr yylriar said...

Syabas Bro!, saya nampak ada dua warna, saya baru dapat yang warna yang 2 ton tu pink + ungu tak silap. Yang ini belum lagi dapat. Rasa ok dengan harganya :)

shootbirdhero said...

Bro, nescafe pun ada tumbler skrg.

Spallan said...

Iaryylr yylriar
...pink + ungu? semalam saya baru nampak yang merah bro. ada tiga versi rupanya. aduuuhhh...hehehe

shootbirdhero
...yeahhh. pandai nestle ni, suruh beli nescafe dan carnation sekali gus. memang gu dia la tu...