Saturday, July 23, 2011

Milani oh Milani...

Playing cards dengan jenama Milani For Men. Tak pasti apanya yang for men mungkin pakaian la kot. Masa aku beli kad ni dulu, penjualnya memberitahu yang set ini memang baru dan belum pernah dibuka, senang cerita mint condition lah. Aku pun terus teruja dan membelinya untuk dibuat koleksi. Ya lah, barang baru, masih bersealed, siapa tak nak ya tak...? Jadi bila sampai je rumah aku pun mulalah nak membelek hasil tangkapan hari tu. Mulalah aku nak meneliti kad Milani ni....



Memang betul set ini masih bersealed dan stickernya pun masih utuh lagi...


Tetapi, bahagian bawahnya bukanlah jenis yang dah di factory-sealed atau digam. Hahaha... rupanya kotak kad ini boleh dan pernah pun dibuka dari bawah. Tidaklah se-mint seperti yang disangkakan. Nasib baik kadnya complete limapuluhdua keping dan ada tiga joker. Sejak dari itu, aku tahulah mana lagi nak kena check.....









No comments: