Monday, July 2, 2012

blues pagi Isnin...

Jumpa yang ni.....hanya di pasaraya peranchis, kat tempat lain takda nampak, tak tahu kenapa. Bila jumpa pula, ada yang kemek, ada yang dah bercalar dan macam-macam hal. Itulah dia kalau melibatkan tin, kalau lambat nak pi beli, dapat yang belen saja la. Yang cun licin dan berkilat dah kena sapu dek orang...hehehe. Aku ni kira kes lambat tahu le, itu pasal baru dapat.

Hari tu aku dok bising-bising juga...nestle sambut seratus tahun, macam-macam souvenir keluar, si oreo ni (pun) sambut seratus tahun juga tapi takda apa pun. Mungkin ini kot souvenirnya, tapi... takda pula logo seratus tahunnya pada tin lori ni. Hmmm.....











4 comments:

iaryylr said...

kira tin toy juga nie!

fairus said...

PERGHH.. LAIN MACAM TERBAIKNYA..

nikths said...

Terbaik Bro, sangat cun.Bukankah yang ni sama macam kat Kelab tin FB? Katanya dari Bandung,Indonesia.Malaysia baru je keluar kot?Hai bila la nak dapat ni...

Spallan said...

iaryylr...ahaaa, betul juga tu

fairus...hahaha, lain macam sikit.

nikths...tq bro, baru dapat ahad lepas. rasanya sama macam dalam kelab tin FB (...dari Bandung) tapi yang ni saya dapat dari Carrefour sini saja. itu pun sebiji saja sebab tak banyak yang tinggal dan yang ada pula tak berapa baik kondisinya