Tuesday, February 16, 2010

Rock Sampai Tua XII

...dan inilah selebihnya koleksi CD rock yang aku ada.
*
Battle of The Bands (2CD)
*
Bloodshed: Debu Khayalan, Nostalgia Rindu, Manusia dan Janji, Hidup Pemuzik, Teruskan Ella & The Boys: Cinta Berakhir, Dua Insan Bercinta, Ulat Bulu Lefthanded: Debunga Wangi, Tuduhan, Lanun, Kenangan Bersamamu Rahim Maarof and The Whitesteel: Jumpa Sekali, Kejahilan, Hanya Dalam Mimpi, Sengketa SYJ: Mata Sepet, Orang Timur, Hati Syaitan Semua Artis: Hapuskan Cetak Rompak
*
Best of Slow Rock Vol.1

Memori (Rusty Blade), Masih Ada Rindu (Unwanted), Pertama dan Terakhir (Rusty Blade), Erti Cinta (Last Minute), Terperangkap Dalam Sinaran (Hanafie Warren), Kau Pergi Tiada Pengganti (Jatt), Sketsa Rindu (Hanafie Warren), Kau Sayangi (Last Minute), Melissa (Helter Skelter), Penantian (Rusty Blade), Jangan Salah Aku (Jatt), Akhir dan Pertama (Helter Skelter)


*
Bloodshed: Samarkand

Samarkand, Srikandi Cintaku, Carilah Wajahmu, Tangisan Salju Di Khatulistiwa, Tanah Air Api dan Angin, Marilah Berjuang, Kota Itu Ilusi, Satria Mega, Dibendung Kasih, Panah Arjuna.

*
Bumi Putra Rockers: Slow Rock Terbaik
*
Dari Sinar Mata, Seribu Tahun Takkan Mungkin, Ku Tanggung Dusta Cinta Yang Membara, Aku Hanya Serangga, Hilang, Sudah Sampai Sini, Harum Subur Dihati, Dendam Cinta Seusia Dunia, Getar-getar Cinta, Setitis Madu.

-
Ella 8494
-
Layar Impian, Gemilang, Kesal, Dua Insan Bercinta, Pengemis Cinta, Cinta Selembut Sutera, Nuri, Sepi Sekuntum Mawar Merah, Penawar, Kasih, Permata Biru, Sembilu.
*
-
Ella & MAY
-
Ella: Cinta Berakhir, Dua Insan Bercinta, Hanya Secebis Jawapan, Menanti Musim Berbunga, Meniti Liku Sepi, Takdir
MAY: Cintamu Mekar Dihati, Dalam Kembara, Gadis Bertudung Putih, Sendiri, Sketsa Sebuah Cinta, Terukir Janji
-


Ella USA
-
Menanti, P.P.P., Gemilang, Mungkin, Aku Kau Dia, Risau, Esok Lusa Selamanya, Ala Amerika, Penawar, Nuri, Itulah Saya, Rindu, Gemilang (instrumental), Menanti (instrumental)



Keunggulan Febians
-
Penantian, Untuk Mu Sayang, Rumie dan Julie, Perjalanan segitiga, Demi Cinta Ini, Kehancuran Sebuah Cinta, 1001 Malam, Kesepian, Masih, Bakteria, Kesan, Bayangan Cinta.



Gersang: Dalam Kenangan
-
Masih Aku Terasa, sunyi, Aku Bertemu Aku, Suratan Takdir, Luka Lagi, Percintaanku, Bersama Suara Hati, Jiwa Rock N Roll, Bunga Cinta, Bayangan Mimpi, Bisikan, B29.


Rusty Blade: Slow Rock Terbaik
-
Tiada Lagi Aku, Tercipta Kasihku, Mahkota Sukma, Kehilangan, Kenangan Cinta, Pertama dan Terakhir, Mimpi, Penantian, Luka, Bisikan.


1 comment:

Unknown said...

salam bro..ada cd nk jual tak