Friday, August 13, 2010

Sudu untuk Cik Maya

Terbaru dari Nescafe, beli serbuk kopi, dapat sudu free. Sudu ini sangat sesuai digandingkan dengan mug nescafe "maya karin", memang ngam...




4 comments:

iaryylr said...

BRO, Kat sini dari isnin dah puas ronda-ronda jalan raya tapi belum ada lagilah, buka sahaja sudu tetapi, ada juga tawaran bekas gula warna merah yang cantik bertudung, kena dengan cawan,sudu dan bekas gula tu cun buat minum petang-petang, bergaya sambil tengok cerita koboi...

Spallan said...

Bekas gula pun ada ka? Sangat menarik tu. Boleh bikin set nescafe.

Rasli Jaafar said...

kat sini jgnkan bekas gula sudu pon takde lagi..hu hu yg aku dapat cuma poster Maya karin je he he

Spallan said...

rileks bro rasli, benda ni biasanya akan timbul juga. kurang2 hang ada poster cik maya, itu aku pun takda... :}