Thursday, December 10, 2009

Pi stadium tengok Harlem Globetrotters

Malam tu, aku, adik aku dan Ayah aku (geng yang sama masa pergi Stadium Negara dulu) bergerak ke Stadium Malawati Shah Alam untuk menyaksikan game hebat ni. Kat bawah ni diorang punya intro sebelum memulakan perlawanan. Seperti biasa, lagu tema HG dimainkan sambil diorang tunjuk skill ajaib diorang.



Tengah main pun boleh guna handphone ka…

Boleh try basket dari luar court tu…




Juggle tiga biji bola sambil buat kelakar.



Slam dunk ada, gantung kat basket pun ada.




Nenek tua yang duduk kat depan tu sebenarnya pemain HG. Kononnya dia pun penonton. Tau-tau diorang bawa dia masuk court dan nenek ni boleh main macam HG…Hahaha.



Selepas game, Handles Franklin (dalam gambar) nampak aku dan datang kat aku. Setelah salam & thanks for coming dan segalanya, dia pun bagi aku sweat band yang dia pakai masa game tadi sebagai souvenir…Yahooo…




Tiket pun aku minta diorang sain...

No comments: