Monday, March 26, 2012

Milo duapuluh sen...

Biasanya cokelat Milo ini dalam bungkusan plastik saja kalau di pasaraya-pasaraya terkemuka. Tapi kat kedai borong makanan kanak-kanak, ada pula versi dalam balang yang macam ini...


Maka aku pun belilah satu. Tak sangka isinya boleh habis lebih cepat daripada yang dalam bungkusan plastik. Mungkin, lagi banyak, lagi cepat habis.....?


 Takpa lah, boleh guna balang ini buat simpan Milo Sejuk pula...


6 comments:

nikths said...

walaupun plastik.Nampak unik bentuk balangnya.apapun simpan je!

Spallan said...

hahaha...betul sangat tu bro nikths, ...dah masuk kotak pun.

fairus said...

SAYA KALAU BARANG LAIN ABG TUNJUKKAN SAYA TIDAK HERAN SANGAT.. TAPI BAB MILO NI, BOLEH JELES TU..

ERM.. ADA LEBIH..? :)

shootbirdhero said...

Semakin cepat habis, semakin banyak melanggan. That's their strategy.

iaryylr said...

Wah best nie, dapat milo sejuk dengan balang plastik tu sekali pun tak apa, he he he

Spallan said...

fairus... hehehe ada sebiji ni je bro :)

shootbirdhero... yeahhh, betul tu. cepat habis, cepat disuruh beli lagi, hahaha

iaryylr... boleh rugi Milo kalau jual Milo Sejuk sebatang 20sen hehehe