Friday, November 8, 2013

kalaulah kat rumah ada yang macam tu...

Jalan-jalan di kedai hijaukuning, terjumpa pula aku akan yang dibawah ni. Langsung aku bertanya akan Cik Amoi yang bertugas, "...apakah gerangan display yang serba indah ini?". Jawab Cik Amoi nan jelita, "encik boleh cuba cokelat ini, yang mana encik paling suka saya akan tambah nombornya". Ooooo, "...macam survey la ni". Kalau macam tu, aku kena la try semua, baru boleh bagi penilaian tepat...hahaha.



Setelah kesemuanya aku cuba dan membuat pilihan, untuk tidak menghampakan Cik Amoi yang telah dengan tekun dan baik hati melayan aku, maka aku pun belilah cokelat Cadbury Roast Almond dan Mixed Nuts ni.


Menampilkan grafik pada bungkusan dengan design yang terbaru, rasanya juga macam lebih sedap dari dulu. Tak tahulah samada terkesan dari layanan Cik Amoi Cadbury atau tidak, tapi memang best pula cokelat ini kali ni. Lebih-lebih lagi yang Roast Almond tu.


Satu lagi yang best, adalah harganya. Biasanya dalam tujuh ringgit lebih hampir ke lapan, tapi masa promosi ni lima ringgit lebih saja. Haaa...ok sangat la tu. Itu yang boleh balun sampai dua ketul sekaligus...hahaha.


Dan bila dah try dan beli sampai dua tu....kenalah ada souvenir kannn. Jadi dapat le iklan selit dan iklan gantung ni buat kenang-kenangan.


No comments: