Saturday, May 12, 2012

dah ada, belum ada, mau ada...

Biasanya setiap tahun HotWheels akan mengeluarkan poster yang menunjukkan apakah model-model kereta yang bakal dikeluarkan pada tahun berkenaan. Tetapi pada tahun ini dikeluarkan sebuah booklet ala katalog seperti di bawah ini. Susah juga nak dapatkan ni jadi aku ambil gambaq dan post kan di sini sebagai rujukan kepada yang berminat..... layan nooo.

































2 comments:

babycomel said...

banyak sgt hotwheels ni..

Spallan said...

memang banyak. ini baru yang dalam katalaog, yang tak termasuk dalam katalog pun ada....pening la...pening la...