Thursday, May 31, 2012

mau jerit sikit...

Yang ni betul-betul free. Tak payah beli apa-apa, tak payah test minum apa-apa dan tak perlu mengayat Cik Amoi dengan pelbagai janji manis untuk membeli dua tiga pek mahu pun sekarton dua. Tapi....ahaaa, seperti biasalah, drama Melayu mesti ada tapinya.... Syarat untuk dapatkan buku nota bermagnet Dutch Lady ni ialah, aku kena menjerit "Go Malaysia Go" sambil dirakam oleh Cik Amoi dengan kamera videonya, dan lepas tu tulih nama dalam borang barulah dia bagi aku sebiji.....


5 comments:

shootbirdhero said...

Dia orang mengumpul rakanman utk iklan DL sempena sukan olympik.
Mungkin muka bro akan muncul di depan kaca TV kelak....haha

Btw tengah tunggu bro post Coca Cola Cooler bag!

Unknown said...

aku nak jerit gak.. tapi kat mana nak kene jerit ni.. terbaik bro.. ada gak zaman ni jerit pun dapat benda free gift

fairus said...

GO.. GO .. MALAYSIA DARI DUTCH LADY A.K.A WANITA BELANDA.. :)

Koleksi Aku Punyer!!! said...

jerit bro...jgn tak jerit...jerit sampai pecah anak tekak tuh...mana tahu leh dapat byk lagi free gift nih...boleh la pas2 kt member2 kolektor klu ada lebih...keh3....Terbaikkkk punya jerit!!!!

Spallan said...

shootbirdhero...dapat masuk tv? ahaaa, menarik tu, hehehe. coke cooler bag, on the way bro...

edilelly...sessi jerit ni kat tesco sebulan yang lepas, kelakar juga stail dapat souvenir ni, sesuatu yang baru...

fairus...yeahhh, Go Malaysia Go

Koleksi Aku Punyer!!!...kalau banyak kali jerit boleh dapat banyak souvenir kan bagus. kita bikin satu team, jerit & kasi tapau semua souvenir...hahaha