Monday, January 7, 2013

satu ribu 'em 'el.....

Aku takda banyak botol Coca Cola satu liter. Yang aku ada hanyalah yang dari Thailand dan ini yang kedua dalam koleksi aku, dari negara Filipina. Tak banyak juga yang dapat diceritakan mengenai botol ini kecuali ia diperbuat daripada kaca dan bertudungkan plastik. Apa-apa pun, selamat hari Isnin kepada para pembac sekelian dan selamat bekerja.....





3 comments:

iaryylr said...

miggu lepas ada jumpa kat cc barang cola seperti beberapa tin dan sebotol coke cam nie ada air lagi tak silap sama ada dari philipin atau mexico, tak belipun sebab tak ada bajet, yang tin diorang jual rm 10 dan yang camnie diorang jual RM99, takatulah harganya itu murah atau tidak?, kalau murah terlepaslah jawabnya :)

fairus said...

TERBAIKLAH BANG..

Spallan said...

iaryylr...kalau botol coke sebesar ni yang dari mexico,yang ada topi dan ada sijil, kira ok rasanya kalau RM99. susah mau dapat tu. tin pula, kalau RM10, saya tak pasti la pula. tapi kalau dah cun, hati pun dah berminat, teruskan saja bro..... :)


fairus...tq bro