Wednesday, January 9, 2013

tiga kali sehari...

Sewaktu berjalan-jalan di kedai hijaukuning aku telah di sapa oleh Cik Amoi dan diberikan ini...wow.


Bila dibuka boleh jadi macam ni...


Mari, aku dekatkan sikit biar senang nak tengok.




Ohhh...menu untuk sarapan, makan tengahari dan juga makan malam rupanya. Di bahagian belakang siap dengan resepinya sekali.



Tapi, bukan setakat untuk hari Isnin sahaja. Bila dibentangkan seluruhnya.....tu dia. Menu dan juga resepinya untuk sepanjang minggu, satu hari tiga kali makan...



Hahaha...oklah tu, aku simpanlah satu buat souvenir sebab ada logo ni...


2 comments:

iaryylr said...

aduh! sini masih tak nampak.... thanks bro, nampaknya kena lepak pasaraya minggu ini :)

Spallan said...

yeahhh bro....layan maggi, resepi dapat, makan pun dapat :)