Monday, September 23, 2013

....eh baru ni

Beberapa paper cups dengan design terkini...

100 Plus





Fernleaf CalciYum




Nestle Corn Flakes




Kopiko L.A. Coffee




Nescafe 3in1




Quaker


3 comments:

Mun Kit Tee said...

1) Uhuhu tak nampak pun adanya cawan-cawan kertas begini di Kuantan... baru-baru ni pun dapat cawan kertas myCola (Cola jenama F&N) je, tu mak saya bagi punya......

2) Dah kumpul semua tin hashtag (#) Coca-Cola, tahniah... setakat ni dapat #fuyoh dan #bestgiler je... kurang daripada 60 orang yang bertuah di Malaysia dapat set tin # Coca-Cola dengan kotak edisi khas......

Iaryylr yylriar said...

syabas bro! nampaknya saya tak ada beberapa dalam ini seperti quaker dan 100 plus ... kena kerja keras minggu depan! yehaaa!

Spallan said...

Mun Kit Kee
...belum sampai lagi kot, nanti mesti ada tuuu. pasal coke tu, tak tahu le macam mana nak dapat set kotak edisi khas tu, macam susah nak dapat je, hahaha

Iaryylr yylriar
...tq bro. ayuhhh kasi kumpul semua, hehehe