Thursday, April 18, 2013

.....berbeliun-beliun didalamnya?

Anda biasa dengan minuman susu berkultur? Haaa, mesti biasa la kan. Macam-macam jenama ada sekarang ni. Aku pun pernah juga cuba satu dua, cuma kalau aku ni yang nak minum, satu dua tak puas rasanya. Mau tibai tiga empat botol baru nak legaa...hahaha. Jadi, bagi menyelamatkan diri daripada minum berbotol-botol, cukuplah sekadar meng-sampel  apa yang Cik Amoi bagi di pasaraya pada hujung minggu. Air dapat, sticker pun dapat....macam yang kat bawah ni.




3 comments:

Goh LinLin said...

Very geram. Mcm2 u dpt...:D

Kit_LiuBei_97 said...

haha takde barangan iklan lagi ke!?

Spallan said...

Goh LinLin...barang free saja, tak perlu geram-geram, hehehe

Kit_LiuBei_97...belum lagi le :)