Thursday, April 25, 2013

sekilas ikan di air...?

Sekali pandang,
memang aku tak perasan...



Dua kali pandang,
serupa juga, nampak biasa je...



Mug amende ni ada ikan-ikan,
siap dengan teknik berisi air pulak tu.



Tapi...bila aku pandang ke dalam. Eh..eh...macam kenal pulak font huruf K tu...



Laaa...mug KitKat rupanya. Apasal warna biru, apa hal pulak ada ikan-ikan ni.... Mana la aku nak cham....hahaha.



Tak kenal maka tak cinta, bila dah kenal...tak boleh buat-buat tak tahu ya tak? Tak pasti pula aku promosi bila mug ni keluar tapi kat kedai runcit tu ada dua biji, satu hijau dan satu biru. Aku pilih yang biru. Yang ni senyum sepuluh kali pun takda Cik Amoi yang nak bagi free. Kena huloq lapan ragok baru dapat....hahaha, janji happy.


3 comments:

Goh LinLin said...

My gawd....mana u korek ni sumo hah XD . Very geram.

Kit_LiuBei_97 said...

kau ni memang suka barang2 Kit-Kat...

Spallan said...

Goh LinLin...yang ni tak sengaja jumpa, tapi sengaja beli :)

Kit_LiuBei_97...KitKat memang da best, macam-macam souvenir