Tuesday, June 7, 2011

Schmeichel bukan Schumacher.....

Asalnya dulu bola biskut Tiger dengan tandatangan (printed) Peter Schmeichel ini merupakan salah satu premium yang hanya boleh diperolehi sewaktu promosi Peter Schmeichel dijalankan. Tak ingat pula aku bila, tahun lepas atau mungkin tahun sebelumnya. Apa yang perlu dikumpul aku pun tak berapa nak ingat juga sebab mungkin stim nak meng-kolek belum mari lagi waktu tu. Kalau tak silap, salah satu hadiah yang ditawarkan ialah pemenang dapat bertemu sua dengan hero Man U ni. Mungkin boleh sembang-sembang dan minta tips macamana nak menjadi goal keeper yang handal (dan kaya). Ok, bola ini pula aku baru saja dapat dua minggu lepas. Caranya? Bukan dengan membeli biskut Tiger tapi aku beli tiga pek biskut Oreo (mungkin dari kompeni yang sama dengan biskut Tiger). Macam-macam kaler ada tapi aku pilih merah, nampak ganeh sikit...



No comments: