Saturday, June 25, 2011

solid nih.....

Batmobile terbaru dari HotWheels dari siri 2011 HW Premiere. Inilah dia Batman: Arkham Asylum Batmobile yang sekali pandang mirip Batmobile Micahel Keaton cuma kelihatan lebih power dan souped-up. Susah juga aku nak dapatkan ni. Yang aku punya ni pun kad dia dah kelepet sikit. Tapi apa boleh buat, tak tahu bila nak jumpa lagi jadi sapu saja la.....

















2 comments:

iaryylr said...

bEST bRO! Saya tak dapat lagi, masa keluar hari tu banyak sangat stapler...

Spallan said...

tu la.... saya punya pun ada kelepet sikit (macam dalam gambar), apa boleh buat, balun juga.....