Wednesday, April 10, 2013

...Rock Terus Rock

Salam dan Selamat Sejahtera.....

Wow....lama sungguh aku tak menulih kat blog ni. Kalau singgah kat blog rakan-rakan yang ada icon blog ...dah masuk kotak terang-benderang tertera  one month ago. Hahaha...lebih sebulan takda entri kat sini. Kalau tengok kat tepi tu, bulan Mac takda langsung....ish ish ish.

Minta maaflah kalau ada yang datang singgah, asyik kena layan gambaq hotwheels BMW tu je. Sebenarnya dalam sebulan yang lepas ni aku agak sibuk juga. Sibuk kerja tu memang biasalah, tak payah le nak cerita. Tak sibuk bekerja, nanti tak shoru pula ya tak. Ini sibuk yang selepas time kerja. Haaa...itu yang buat tak sempat-sempat nak update blog.

Ok, aku sebenarnya sibuk dok kemaskan kotak-kotak aku ni. Barang-barang yang dah masuk kotak, dah jadi banyak. Ruang pula dah jadi sikit dan yang paling ditakuti, Ma'am Besar dah mula jadi runsing...hahaha. Jadi, bagi mengekalkan kesinambungan hobi yang tak seberapa ni, dan juga agar keharmonian kediaman terus subur, maka Sang Tukang Susun kenalah merombak semula kotak-kotak yang ada. Yang lusuh diganti, yang masih ada ruang dipenuhi, dan macam-macam lagi agar sentiasa kemas dan sedap mata memandang.

Dalam dok kemas-mengemas tu pula, terjumpa baliklah barang-barang lama. Layan sini kejap, layan sana kejap, belek itu, belek ini. Yang belum pernah  diambil gambar, kenalah tangkap dulu, boleh buat bahan dalam blog. Layan punya layan, lebih sebulan juga aku dok buat kerja kemas-mengemas ni, itu pun ada sikit lagi yang belum siap tapi takpalah....sikit lagi settled la tu.

Jadi, hari ini aku persembahkan kepada para pembaca yang mulia, koleksi beberapa tiket Konsert Rock yang rupa-rupanya, masih dalam simpanan aku. Kesemuanya dari tahun lapanpuluhan, zaman kegemilangan Rock......YEAHHH ROCK TERUS ROCK.


Tiket Konsert
M.A.Y.  METALIAN  BURNMARKS
(Kumpulan dari album Juara-juara Rock)



Tiket Konsert
BLOODSHED
(Ilusi Sebuah Mimpi)



Tiket Konsert
LEFTHANDED
(Konsert Keadilan)


 ...tengok konsert, dapat kupon diskaun seringgit
untuk beli rokok Camel, sekarang boleh dapat...?



Tiket Konsert
LEFTHANDED
(Konsert Seruan)
....kali ni dengan diskaun seringgit untuk
rokok Salem, best betul la zaman ni



Tiket Konsert
RUSTY BLADE
(Konsert Pertama & Terakhir)



Tiket Konsert
SEARCH
(Fantasia Bulan Madu)



Tiket Konsert
SEARCH
(dengan band undangan GERSANG)


...tengok konsert,
boleh dapat diskaun empat ringgit


untuk beli kasut ALIPH SEARCH.


4 comments:

en mat said...

fuyooo.. terbaik

Spallan said...

hahaha, tq bro. rock....jangan tak rock.

nikths said...

rock oooo...

Spallan said...

yeahhh bro nikths. layannnnn...