Tuesday, November 30, 2010

Dumex Dugro

Kadang-kadang aku rasa agak segan kalau nak meng-sampel susu budak-budak ni, tak tahulah kenapa. Mungkin sebab aku pernah tanya Cik Amoi yang bertugas, "orang besar boleh rasa ka...?". Cik Amoi tu hanya tersenyum saja kat aku. Aduhhh, terasa macam salah soalan la pulak. Macam dia tak nak bagi try pun ada. Takpalah, aku pun beredar dari situ. Tapi, lebihkurang sepuluh limabelas minit lepas tu, aku round sekali lagi tempat susu Dugro tadi. Cik Amoi dah takda, mungkin pergi rehat. Aku perhati yang ada kat situ ada la tiga empat orang ibubapa dok tengah buat parti minum Dugro percuma. Apa taknya, ada dua jenis susu, putih dan cokelat yang sejuk dalam dispenser-nya, yang hanya menunggu ditekan untuk sesiapa yang ingin mencuba. Hahaha, raya sakan le...



No comments: