Monday, June 25, 2012

mai kot mana ni...?

Jalan-jalan petang tadi, terjumpa pula versi "ada kotak" nih. Aduuuhhh, kenapa sekarang??? Apa boleh buat ...terus angkat ...terus tangkap gambar ...terus masuk blog ...terus masuk kotak.


8 comments:

nikths said...

terbaik bro.Kat tesco ke?Masih Promo?

Spallan said...

betul tu bro. promo masih on, jumpa petang tadi, terus angkat (sebab ada kotak)...hehehe

iaryylr said...

wah versi kotak pulak!... nak kena pow orang nie baru boleh beli, kah kah kah!, Syabas bro!

Spallan said...

iaryylr...tq bro, pow.....jangan tak pow, hahaha

edilelly said...

pergh.. baru siang td terjumpa cwn nescafe dulu2.. sekarang ada lak kuaran terbaru.. ni beli nescafe apa?..

Spallan said...

edilelly...yang ni kena beli Nescafe Menu Ipoh White Cafe, tapi kalau nak yang siap dengan kotak (macam ni), kena cari kat tesco bro.

edilelly said...

baru balik dr tesco area jb.. mcm tak ada lagi jerk.. mungkin kene ambik masa tuk sampai ke sini.. tp kene sentiasa alert..

nikths said...

edilelly...,
tgk kat Maslee PG ada pek promo tetapi tanya cawan dah habis stok.Kata staff yg jaga kaunter tu mungkin minggu depan sampai cawanya.Cuba check!