Thursday, June 21, 2012

warna pelangi? .....tak cukup

Kalau dulu-dulu, susu mesti warna putih, habis kuat pun warna cokelat kalau tak pun pink. Tapi sekarang ni  (bawah) tengok.... Macam-macam warna dan perisa ada.


Namun, itu semua hanya alasan sahaja.....hahaha. Fokus sebenar adalah yang ni haaa. Dapat souvenir crayon dengan setiap belian sebotol susu Magnolia Smoo. Beli lima botol, dapat le lima kotak.



Tapi...setiap kotak ada empat batang crayon sahaja.....kah kah kah.


7 comments:

iaryylr said...

aduh bro! kalau beli 10 botol dapat 10 kotak!, baru dapat ke bro?

nikths said...

syabas bro.kompeni saje je taruk 4 batang,bukan untuk guna pn.Dia tahu hanya untuk di masukkan ke kotak je.Bagi banyak2 nanti kompeni rugi hu hu hu...

Saya pn ada koleksi krayon dr lampin FITTI 5/6 batang saiz kecik tp bungkus plastik biasa je.Nama hanya kat pembalut krayon.

Spallan said...

iaryylr...yeah, beli 15 dapat 15. baru minggu lepas, kat giant kota damansara

nikths...betul tu, buat geli-geli je ni...hehehe

fairus said...

KENAPALAH TAK BELI 20 JE.. BOLEH BAGI GENG SORANG SATU.. HAHAHA

edilelly said...

banyak sangat borongnya.. hehe.. nak juga ada seketui benda ni.. tunggu nak shoping gak lepas ni.. harap2 dah ada kat sini..

Spallan said...

fairus...hahaha, banyak tu...

edilelly...saja beli lebih bro hehehe, mudah-mudahan segera sampai ke sana

Spallan said...
This comment has been removed by the author.