Sunday, June 24, 2012

minum susu hari ni.....?

Mug plastik F&N susu serbuk penuh krim yang aku dapat sewaktu meronda pulau mutiara beberapa bulan yang lepas. Kondisi masih cun melecun namun hanya lima biji saja yang berjaya diperolehi. Taukehnya bilang sebiji lagi dah hilang.....hmmm.





4 comments:

iaryylr said...

syabas bro,

agak agak ada joker tak? iaryylr pun ada 2 bunga saja, bro dah ada 3 jenis bunga, kena minta tolong tanya ada tak jiker untuk gelas inkan?

iaryylr said...

joker untk gelas ini

Spallan said...

itu lah dia... pelik juga ada design kad terup kat situ. apakah tujuannya? tanya juga taukeh tu tapi dia pun tak tahu kenapa dan tak pasti design apa lagi yang ada. nampak gayanya kita kena tunggu la sampai terjumpa lagi mug-mug macam ni...

edilelly said...

terbaik ni.. lepas ni main daun terup pakai gelas je.. hehe..