Tuesday, June 5, 2012

ringannya Nescafe ni...

Dalam keasyikan meronda di pasaraya tiba-tiba terpandang pula akan gambar di bawah ni. Hmmm.... Light-light Coffee? Amende pula tu...?


Mungkin aku pandang dekat sangat kot. Cuba ke belakang sikit. Ooohhh...ayaq kotak Nescafe yang baru rupanya... Menarik tuh, cubalah satu pek.



Dalam satu pek tu biasalah, ada enam kotak. Jadi kita berposing kejap sebelum habis kena minum masa tengok tivi nanti...


Jadi, apakah souvenir yang aku dapat bila membeli pek ayaq Nescafe tu? Sebenarnya takda apa-apa yang istimewa melainkan paper cupnya yang agak menarik ini. Itu saja.....




3 comments:

iaryylr said...

dah nampak kotak baru nie, tapi tak nampak pula amoi merah tu, papercup nie pun belum dapat lagi inaryylr, he he he kena tunggu lagi... tapi nescafe juga iaryylr nampak ada macam kuarkan kotak lain?

fairus said...

SAYA PUN BARU PERASAN NESCAFE DALAM KOTAK.. RASANYA INILAH KALI PERTAMA NESCAFE DALAM KOTAK.. BETUL TAK? ATAU SALAH TEKAAN SAYA..

Spallan said...

iaryylr...cik amoi tu malu-malu kot nak jumpa bro, hehehe.

fairus...tak ingat pula kalau dulu nescafe pernah keluar dalam kotak. mungkin ada kot, tapi entah le sebab dulu belum jadi collector lagi jadi tak perasan sangat...:)