Friday, October 1, 2010

Nescafe Perisa Malaysia

Dalam usaha mempelbagaikan produk dan perisanya, nescafe telah mengeluarkan tiga perisa ala malaysiana yang telah diberikan tag "the new Malaysian thing". Dikeluarkan dalam format tigadalamsatu, tiga perisa baru yang dimaksudkan adalah nescafe tarik, ipoh white coffee dan kopi neslo. Pernah hari tu satu set cawan dan piring kopitiam diberikan secara percuma dengan setiap pembelian pek Nescafe Menu ni (boleh check under label nescafe). Dan inilah paper cup yang digunakan sewaktu memperkenalkan produk ni dulu.



7 comments:

nikths said...

kat tempat saya tak pernah nampak ada promo minum nescafe percuma di pasaraya,macamana nak kolek cawan2 kertas nes ni semua...hu hu hu

Spallan said...

biasanya promo ni hari sabtu dan ahad je bro, hari lain jarang ada

Iaryylr said...

selalunya memang hari sabtu ahad biasanya sampai 9 mlm, hari biasa tidak menentu, kalau nescafe kena cepat cepat,

Spallan said...

ya betullll, kalau kena harinya, milo, horlicks, f&n dan macam-macam lagi sedia menanti untuk di collect... cargasss

Rasli Jaafar said...

aku satu pon takde bende ni...dulu tak ingat lak nak simpan..dah dapat minum free...tak ingat dah kat paper cup tu hu hu...halussss!

nikths said...

ptg tadi mungkin tuah aku tp bukan semua rezeki aku.Mcm2 promo masakan,minuman free dibuat.teh&kopi 888,kopi indocafe,maggi,susu dugro,super power,classino coffe,aku kolek mana yg sempat je.Orang terlalu ramai,masa pula suntuk dah nak maghrib.

Spallan said...

~ takpa bro rasli, masih sempat lagi kalau nak start collect

~ bila senang kasi posting bro nikths...