Sunday, October 24, 2010

Pulpy...

Setiap kali aku tengok iklan ayaq Pulpy ni kat tv mesti aku tergelak. Pelakon iklan tengah melayan minum ayaq Pulpy ni tiba-tiba buah oren disekeliling dia boleh kempis, keluaq angin dan takda isi. Hebat sungguh penangan Pulpy ni. Seluruh inti pati oren dah masuk ke dalamnya.
.
Ok, souvenir kali dah semestinyalah dari Pulpy ni. Syaratnya kena beli tiga botol barulah dapat souvenir sebuah beg. Oleh kerana harganya sudah didiskaunkan, jadi takdelah teruk sangat bila nak bayar. Setelah testing secawan dua, maka tiga botol dan satu beg berpindah milik...


.
ahaaa...
.


...souvenir berjenama



cawan untuk testing


3 comments:

iaryylr said...

Bro, saya terlepas yang ini sebab promoter dah balik hua hua hua. kelmarin terlepas bag Jacobs pula! sampai lewat dah habis pula, beli 1 tin dapat 1 bag....

nikths said...

bro Ia & bro Spallan, sekarang rasa saya ada promo bag eco Milo fuze..saya pun belum pergi tgk mcmana rupa.

Spallan said...

bro iaryylr, terlepas takpa bro, diorang ni biasanya akan repeat promo ni sekali dua lagi

bro nikths, thanks for th info bro