Monday, November 1, 2010

Pulpy lagi...

Seperti biasa, bila hari minggu saja tibalah masa nak pi beli barang dapur. Tengah dok meronda tu terjumpa la balik brader promo ayaq oren Pulpy (seperti posting yang lepas). Aku pun tanya la dia, "promo masih harga macam hari tu ka?". Dia pun beritahu, "sama juga bang". Aku tanya balik, "bagi beg hitam juga ka?". Dia jawab, "sama juga, tapi.....". Haaaa, ada "tapi" tu yang aku suka. Dia pun sambung, "tapi hari ni ada beg warna oren, lagi cantik bang, kalau abang mau saya pergi ambil dulu". Aku pun apa lagi, terus la minta dia pi ambil beg oren tu, dan inilah dia...



Dan yang paling best, brader promo ni agak teruja sebab aku dok support beli produk dia. Dia pun bagi aku dua ketoi beg serba oren ni. Terima kasih...



Ayaq oren Pulpy, dikatakan amat laku di Singapura dan Amerika Syarikat (sumber: brader promo).




3 comments:

cikpuding said...

wahh...kaler orange tuuuuu...i likeeeeee....:)

asrul amanda said...

hehe. Bagus gik dapat beg ni dari dapat magnetic sticker tu.

Macam saya kasi satu beg gini kat nenek saya - dia pakai sampai arini. Wat isi kain semayang.


Happy betul dia.

Spallan said...

cikpuding, memang cantekkk si oren tu...

asrul amanda, alhamdulillah, bagus tu...