Thursday, February 3, 2011

siapa mau ang pao?

Gong Xi Fa Cai
.
Selamat menyambut Tahun Baru Cina kepada rakan-rakan bloggers dan para pembaca berbangsa Tionghua. Semoga tahun baru ini membawa lebih tuah dan lebih makmur. Ayuh kita layan paket Ang Pow 2011. Nak dapat yang ada isi dah tua, jadi dapat yang kosong pun jadi la....








.
hehehe, yang ni pun jadi masuk
(belum buka lagi...)


4 comments:

iaryylr said...

Bro, terima kasih ang pow haritu!

Spallan said...

no problem bro,
happy new year...

nikths said...

salam bro...saya pun ada juga simpan sampul duit raya berbagai jenis dan jenama.Suka tgk mcm2 kaler dan design.Sampul ang pow ada la 2-3 keping dr pemberian company tempat kerja,sampul maybank,cimb dan lain2 lagi.kalau tak silap Munchy's ada keluarakan barangan edisi terhad sempena raya cina.Selain coin tin,ada sampul ang pow,banner hiasan dll.

Spallan said...

betul tu bro Nikths, boleh layan juga kumpul sampul duit raya dan ang pow ni, lebih-lebih lagi kalau yang berjenama, syoknya agak lebih sikit... pasal Munchy's tu, saya ada perasan juga, memang macam-macam souvenir dia bagi sempena sambutan tahun baru cina ni, cantik dan menarik.