Tuesday, May 21, 2013

...betul-betul free

Haaa...yang ni aku tak payah beli apa-apa pun aku boleh dapat, senyum lebih-lebih pun tak payah. Cuma, aku perlu ucapkan terima kasih saja sebab set mug Munchys ni adik aku yang hadiahkan kat aku. Enam tujuh pek biskut ni dia beli dan mug yang cukup set design-nya ni dia bagi kat aku dan yang selebihnya, dia bagi anak-anak dia pakai.  Eh...aku tanya balik, kenapa tak bagi diorang  guna je mug-mug ni? Adik aku jawab dengan selambanya, "tak payah...dua tiga biji ni pun dah cukup". Oh... terimakasih kalau gitu...hahaha.

Mug Si Bapa


Mug Si Ibu


Mug Si Abang


Mug Si Adik



mug...beramai-ramai



Boleh juga di susun meninggi...


...bagi menampakkan
efek berpegangan tangan. Hmmm...


7 comments:

shootbirdhero said...

Salute dgn adik bro mengamalkan kesederhanaan.

cik puding said...

alolololollooo...suweeett sgt mug ituu tau...

Kit_LiuBei_97 said...

wahh... memang kreatif sangat design-design pada masa kini, sampai cawan-cawan pun macam ni lah haha...... :D

Spallan said...

shootbirdhero...alhamdulillah

cikpuding...yeahhh, lagi banyak ada, lagi tinggi le boleh susun :)

Kit_LiuBei_97...kreatif dan inovatif dari segi meningkatkan sale biskut munchys...hahaha

Goh LinLin said...

Waaaaahhhh!,, pernah nampak tapi x tau pulak boleh buat stacking !

iaryylr said...

syabas Bro!

Spallan said...

Goh LinLin...taktik yang bagus dan design yang menarik. susun meninggi pula kali ni... :)

iaryylr...tq Bro.