Sunday, May 5, 2013

mari lah, mari.....pergi........

Nak kata poster, kecik aje, lebihkurang saiz A4. Kerasnya pula, macam poskad...hmmm. Apa-apa pun, aku ada dua set ni saja, satu dari filem Lion King dan yang satu lagi filem Titanic. Macamana aku dapat dua-dua ni, aku dah tak ingat tapi yang pastinya aku dapat ni free, kira souvenir la juga. Rasanya, kumpul kupon dan hantar. 

Macamana pun, hari ini hari mengundi. Jalankanlah tanggungjawab dengan sempurna. Pilihlah calon yang berani dan berwibawa macam si Lion King ni, dan berhati-hatilah dengan calon yang boleh membawa kita menjunam dan karam seperti kapal Titanic. Hehehe....Selamat Mengundi.

Lion King







Titanic







2 comments:

iaryylr said...

keh keh keh, tadi jari saya cuci dengan gosok glo saja dah hilang keh keh keh...

Spallan said...

hahaha...jenama yang boleh dipercayai :)