Monday, May 27, 2013

...keluarga hebat

Inilah dia rupa kad Touch'nGo aku yang dah bertahun-tahun aku pakai, seasoned baikkk punya. Ucapan ribuan terima kasih buat adik aku yang memberikan kad ini kepada aku dulu dan masih aku simpan sampailah ke hari ini.



Di bawah ini pula adalah set original kad Touch'nGo yang aku dan juga adik aku beli sewaktu promosi/kolaborasi filem animasi The Incredibles bersama Touch'nGo yang dijalankan di Sogo pada tahun 2004.


Oleh kerana adik aku tu amat memahami style aku yang suka menyimpan barang, collect itu dan collect ini, dan tujuan dia membeli set itu pun adalah untuk dibuka dan digunakan, maka dia hadiahkanla sekeping kat aku. Cheers Bro...


Macam-macam kegunaan kad ni...


Diperkenalkan,
kad-kad Touch'nGo The Incredibles...

Kad Violet Parr



Kad Dashiell Robert "Dash" Parr/The Dash



Kad Bob Parr/Mr. Incredible
Kad yang ini ada  special effect sikit, lain daripada yang lain. Walau pun kad-kad yang lain boleh dibeli secara loose atau berasingan, kalau nakkan kad ini, kenalah beli set ni baru boleh dapat. Bijak Touch'nGo...bijak. 



Kad Helen Parr/Elasticgirl



Kad Buddy Pine/Syndrome



Ini pula adalah flyer
sewaktu promosi tersebut.


Ada kad Touch'nGo...


...ada sticker kereta, bekas air,
mug, buku nota, kalendar,


...dan juga beg.
Tepuk dada tanya selera...mau tak mau.


Selesai membeli, beg plastik diberikan buat bawa balik barang-barang. Saiznya pun agak "incredible" juga.....hahaha.


1 comment: